Subject: Maaparandussüsteemi arvelevõtmine Saarde vallas Viisireiu külas Kasemetsa (katastritunnus 78201:002:0136)
From: "Marge Siimer" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Jun 2024 12:27:57 +0300

Meie 6.1-5/48961-3

Tere

BTF3 C OÜ (registrikood 10816275) esitas Põllumajandus-ja Toiduametile
(PTA) taotluse olemasoleva maaparandussüsteemi arvele võtmiseks Pärnumaal
Saarde  vallas Viisireiu külas Kasemetsa (katastritunnus 78201:002:0136)
maaüksusel. Oleme tutvunud kaardimaterjaliga ETAK-s ja tuvastanud, et
Kasemetsa kinnistul asuvad kraavid suunduvad piki tee ja 19301
Kilingi-Nõmme - Tali - Laiksaare tee maantee äärset kraavi läbi Koriste
78201:002:0118, Savioja 78201:002:0317, Oru 78201:002:0307 ja Kiva
78201:002:0155 kinnistu Reiu jõkke.  Lõik alates Kasemetsa kinnistu
piirist kuni Reiu jõeni moodustab maaparandusehitise eesvoolu.

PTA on teinud kohapealse ülevaatuse 12.03.2024 ja tuvastanud, et  MPS
vastab MaaParS §99  lõikes 2 nimetatud seisukorrale, süsteemi saaks kanda
maaparandussüsteemide registrisse ja anda kasutusloa.

Palume Transpordiameti tingimusi või arvamust.

Lisan selgitava skeemi ja ka pildi maantee äärsest kraavist koordinaatidel
6 436 985; 548 322 ja maantee truubist allavoolu Reiu jõe poole suunduvast
kraavist  6 437 206; 548 667

Lugupidamisega

Marge Siimer

peaspetsialist

PTA Lääne regioon

Pärnu esindus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.